Sep 18, 2009

eh2 aku di tag!!!

1-5 fakta menarik tentang pemberi tag

  • name glamernye : papoki/papok...tp yg the latest one,NUR!!!!!nak tergelak terguling2 aku dgr,gle lawak....nur,jgn marah ye :P
  • katenye aku suke meleterinya,ye ke?
  • die penah bawak aku merempit ngan EGO die,best! (evo ngan ego xsme,bru ku tau)
  • mata die cantik

2-10 fakta/hobi diri sendiri

  • im a food lover especially home made one :D
  • proud 2 be a n9 girl,den suko makan podeh!
  • hate smokers,nak merokok g jauh2,jgn nk bunuh aku skali plak
  • has an unpredictable emotion
  • subjek yg TAK diSUKAi this sem : hydraulics,tos...
  • hobi+makan+tgk muvi itu hobi saya :D
  • pantang diajak jalan2 keluar utp,pasti ikut (unless poket kering la kan)
  • sangat xsuke org memekak di pagi hari,rase nk jahit je mulut diorg
  • mangsa amukan di utp : pintu bilik
  • suke gile high heels!!!!!!!!!!!

3-8 penerima tag seterusnya dengan ringkasan mengenai mereka

  • eira - room8 sejati saya :)
  • nad - nad,looking 4wd 4 ur performance at the dinner :)
  • akmal- ye akmal,aku tag ko,xperlu ragu2
  • nasri - samo nogoghi ngan den!
  • shikin - cikin,ble mau sembang2 kat bilik aku lg?
  • irshad - org paling rajen upload gmbr kt blog die,heheh...

3 voice(s):

papoki said...

EGO la nisa!
aku tak mampu nak berEVO.kui3~

yang benar,
nur :)

nisa said...

oh ego ke,aku igt evo,haha jap g aku tuka

eira said...

hehe kalo kite rajin kte wat tag ye... sbb tau2 aje la... rumate kamu ni memang pemalas wat tag2 nih.

Post a Comment

 

Template by Best Web Hosting